Subject: FW: Päring seoses Kallaste linn Võidu tänav 107 ja 109 hoonetega
From: "Pjotr Vorobjov" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Aug 2025 10:55:50 +0300

Tere

Palun vormistada Delta-s ja suunata täitmiseks Marek Kärsinile.

From: Veiko Annuk <[email-masked]>
Sent: Thursday, August 28, 2025 10:35 AM
To: Pjotr Vorobjov <[email-masked]>
Subject: Päring seoses Kallaste linn Võidu tänav 107 ja 109 hoonetega

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Oleme saanud Võidu tänav 109, Kallaste linn, Peipsiääre vald  kinnistu
omanikelt avalduse, milles nad soovivad Päästeameti paikvaatlust
tuvastamaks võimalikke ehitistele kehtestatud tuleohutusnõuete rikkumisi.
Avaldus on lisatud käesolevale kirjale.

Sellest tulenevalt soovime teada:

*	kas Päästeameti ehituskontrolli valdkonna inspektorid teostavad
paikvaatlust kodaniku palvel?

*	kas soovite eelnevalt tutvuda olemasoleva dokumentatsiooniga või
muud teavet?

Lugupidamisega,

Veiko Annuk

ehitusspetsialist

Peipsiääre Vallavalitsus

+372 520 4157

 <https://www.peipsivald.ee/> Koduleht |
<https://www.facebook.com/PeipsiaareUudised> Facebook

Peipsiääre vald – Läänemere kultuuripärl 2025!